Жовтень в ігровій індустрії зазвичай найнасиченіший, тож час глянути статистику продажів другого місяця осені.
Що відомо
У жовтні в Європі було продано 18,5 мільйонів відеоігор, що на 12,4% більше, ніж за той самий період минулого року. Зростання продажів пов’язане з виходом Call of Duty: Black Ops 6, який відбувся у жовтні, тоді як торішня Modern Warfare 3 стартувала у листопаді.
Продажі Black Ops 6 за перші два тижні перевищили показники Modern Warfare 3 на 5%, але поступаються Modern Warfare 2 2022 року на 28%. Важливу роль у цих змінах зіграло додавання Black Ops 6 у Game Pass, що зменшило продажі на Xbox, але значно збільшило загальну кількість гравців.
Іншими важливими релізами стали Dragon Ball: Sparking! Zero, яка продемонструвала найкращий запуск серед ігор серії, та Super Mario Party Jamboree, що посіла п’яте місце, хоч і поступилася попередній частині. У списку також з’явилися Silent Hill 2 Remake та Dragon Age: The Veilguard.
Продажі консолей впали на 26% порівняно з минулим роком, зокрема PS5 — на 29%, Nintendo Switch — на 10%, а Xbox — на 49%.
10 найбільш продаваних ігор у жовтні:
- Call of Duty: Black Ops 6 (Activision Blizzard)
- EA Sports FC 25 (EA)
- Dragon Ball: Sparkling! Zero (Bandai Namco)
- Hogwarts Legacy (Warner Bros)
- Super Mario Party Jamboree (Nintendo)*
- Silent Hill 2 (Konami)
- Dragon Age: The Veilguard (EA)
- Grand Theft Auto 5 (Rockstar)
- The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom (Nintendo)
- Undisputed (Plaion)