Valve офіційно запустила нативний запис ігор в Steam після деякого часу тестування у бета-версії клієнта. Найбільше від цього виграють користувачі Linux та Steam Deck.
Подібно до програми NVIDIA GeForce Experience, яку незабаром замінить NVIDIA App, та AMD Adrenaline Software, Steam пропонує низку налаштувань варіантів для запису тривалих ігрових сесій або коротких відео. Цікаво, що нова можливість працює не тільки з іграми Steam, а й з тими, які дозволяють оверлей Steam.
Valve оптимізувала програму на мінімальне використання процесора та кодування відео силами відеокарт NVIDIA та AMD, де це можливо. Це повинно мінімізувати будь-який вплив на продуктивність ігор під час запису та підвищити енергоефективність, що дуже актуально у випадку портативних консолей. Valve зазначає, що графічні процесори не AMD або NVIDIA можуть мати значні втрати продуктивності, — погана новина для Intel.
Гравці отримають режим фонового запису, а також можливість зберігати заздалегідь визначену кількість кадрів ігрового процесу. «Повторне відтворення» — це спосіб швидко повернутися назад та перевірити раніше записаний матеріал безпосередньо у накладанні Steam. Можливість відтворити раніше бачену ситуацію може бути корисною для вивчення ворога, знаходження шляху тощо.
Функція «Clip and Share» дозволяє користувачам легко редагувати відеозаписи та ділитися ними прямо в Steam. Схоже, вона була розроблена спеціально для Steam Deck, яка зазвичай не дуже зручна у використанні поза інтерфейсом Steam. Сторінка налаштувань дозволяє встановлювати тривалість кліпу, обмеження пам’яті та режими запису для кожної гри.