Новини Луцьк

Сотні зацікавлених відвідувачок та понад 4 тисячі на благодійність: підсумки «рожевого жовтня» у луцькій мережі кондитерських

Сотні зацікавлених відвідувачок та понад 4 тисячі на благодійність: підсумки «рожевого жовтня» у луцькій мережі кондитерських

Такі макарони продавали у кавʼярнях

Луцька мережа кондитерських 2S bakery долучилася до ініціативи «рожевого жовтня». Впродовж місяця у закладах продавали рожеві десерти макарон у формі грудей.

Про результати ініціативи довідувалась кореспондентка Район.Луцьк.

У 1993 році Всесвітня організація охорони здоров’я започаткувала ініціативу створення «рожевого жовтня». Відтоді саме жовтень став місяцем боротьби із раком грудей.

Щороку в Україні та світі цього місяця проводять різноманітні ініціативи, акції та освітні заходи, спрямовані на підвищення обізнаності щодо раку молочної залози.

«Мета – нагадати жінкам про важливість обстеження грудей та зібрати кошти для реалізації програм БО «Фонду боротьби з раком» із підтримки жіночого здоров’я», – повідомили на інстаграм-сторінці 2S bakery.

Співзасновниця мережі кондитерських Катерина Табачук розповідає, що цьогоріч 2S bakery вже вдруге долучається до ініціативи «рожевого жовтня».

«Минулого року БО «Фонд боротьби з раком» звернулася до нас із пропозицією долучитися до ініціативи. Ми відразу погодилися. Тож тепер для нас це вже традиція, яку ми і надалі плануємо підтримувати», – поділилася Катерина.

«Цього року ми вирішили випустити тематичний десерт – макарон під назвою «Циці». Це наша креативна спроба привернути увагу до справді важливої теми», – розповіли в кондитерській.

Окрім того, 10 гривень з продажу кожного рожевого десерту «Циці» передали у Фонд боротьби з раком. Також у закладах мережі були розміщені тематичні інформаційні матеріали, щоб підвищити обізнаність про ранню діагностику раку молочної залози.

Засновниця мережі кондитерських Марія Шипер розповіла, що благодійна кампанія була популярною серед відвідувачів. Аудиторія активно поширювала інформацію в соцмережах  та розповідала про ініціативу рідним.

«Ми соціально відповідальний бізнес, тож активно долучаємося до різноманітних ініціатив. Виступали як партнери заходу для Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Фундація Регіональних Ініціатив», долучалися до ініціативи «Ангарівська гільза 2.0», регулярно проводимо збори для ЗСУ», – розповіла підприємиця.

Святкування річниць локацій 2S bakery теж проходить з благодійною метою. У кондитерських виготовляють тематичні та ексклюзивні десерти, виручені кошти з продажу яких спрямовують на актуальні збори.

«За період ініціативи «рожевий жовтень» ми продали 420 макарон «Циці», що еквівалентно сумі 4200 гривень благодійного внеску. Зараз ще погоджуємо деталі переказу коштів. Про це ми обов’язково прозвітуємо в себе в соцмережах», – поділилася засновниця 2S bakery Марія Шипер.

Ірина ВОЛОЩУК

 

Схожі статті