Виплата у “конвертах” автоматично означає існування в мережі механізму з вилучення готівки з усіма наслідками, шо випливають, сказав експерт.
“Мотто” та “Прайм”, які повʼязують із групою “Паралель”, “очолили” антирейтинг мереж АЗС з Топ-10, які платять найнижчі зарплати. Також до нього увійшла “БРСМ-Нафта”. Про це написав у своєму матеріалі для “Дзеркала тижня” експерт ринку пального, директор Консалтингової компанії “А-95” Сергій Куюн.
“БРСМ, що об’єднує понад 4400 працівників із середньо зарплатою… 9500 грн на місяць (це 7800 грн на руки). Це БРСМ нещодавно офіційно підтвердила публікацією у ЗМІ “податкового” звіту. Примітно, що за рік середній рівень офіційної зарплати по групі БРСМ навіть знизився на 8%. У тому ж звіті БРСМ підтвердила мінімальну сплату й решти податків порівняно з колегами по ринку”, – повідомив Куюн.
За його словами, до цього антирейтингу традиційно увійшла і мережа МОТТО з показником 7529 грн/міс. “Нещодавно отримала підтвердження інформація про поглинання МОТТО мережею “Паралель”. Остання, до речі, теж зірок з неба не хапає, бо має не набагато більший “зарплатний” показник — 10 602 грн/міс. До цієї ж групи відносять й абсолютного антилідера — вже згадану мережу “Прайм”. Вкупі таке об’єднання створює на ринку не тільки потужного гравця із понад 120 АЗС, а й паралельно величезного неплатника податків”, – наголосив експерт.
Загалом, за даними Куюна, мережі АЗС з ТОП-5 рейтингу платників платять у середньому своїм працівникам 23 437 грн на місяць. Якби інші мережі платили офіційні зарплати на цьому ж рівні, бюджет додатково отримував би 5 млрд грн зарплатних податків на рік.
“Рівень офіційних окладів — це козирна карта, яку нема чим бити. Виплата у “конвертах” автоматично означає існування в мережі механізму з вилучення готівки з усіма наслідками, шо випливають. І для податківців це має бути найкращим вказівником на схематоз і потенційно “рибні” місця”, – підсумував експерт ринку пального.
Як повідомлялось, раніше лабораторні дослідження виявили у зразках бензину з “БРСМ-Нафта” та МOTTO вміст спирту 25-35%, що вбиває двигун. У “комплекті” йшли перевищення показників сірки, бензолу й підвищений вміст кисню (перша ознака додавання великих обсягів спирту).