Автоновини

Загустіння дизельного палива: чому воно відбувається і як його уникнути

Автомобілі на дизельній тязі мають цілу низку переваг над бензиновими. Вони мають високий крутний момент, більш економічні та надійні.

Однак якщо брати дизельне паливо, то воно має один великий недолік – загусає за негативних температур. Такий процес призводить до цілої низки проблем, починаючи від труднощів із запуском двигуна і закінчуючи несправністю агрегату.

Основною причиною загустіння дизельного палива є наявність у ньому парафінових частинок. Уже за температури 0°C вони починають кристалізуватися, поступово перетворюючи ДП на гель.

Після падіння температури нижче позначки в -12°С цей процес доходить до критичного рівня, коли паливо може повністю загуснути. Також важливе значення в цьому разі відіграє конденсація вологи в паливному баку. За низьких температур вона замерзає, погіршуючи ситуацію.

До ознак загустіння дизельного пального відносяться проблеми із запуском двигуна, падіння потужності і динаміки, засмічення фільтрів і паливопроводів.

Запобігти цьому можна, дотримуючись низки правил. Насамперед у холодну пору року рекомендується не тримати бак напівпорожнім, щоб не давати накопичуватися всередині конденсату.

За можливості, слід використовувати зимові сорти дизельного пального, які містять спеціальні присадки, що знижують ризик загустіння палива.

Також такі присадки можна додавати взимку в бак і самостійно. Крім того існують спеціальні підігрівачі двигуна і паливної системи для дизельних авто. Але це частіше потрібно для вантажівок і спецтехніки.

Якщо дизельне паливо вже загусло, перше, що ви маєте зробити для усунення наслідків – замінити паливний фільтр. Після цього в систему потрібно додати спеціальні розморожувальні присадки, які усунуть гель, що вже утворився.

Ці добавки відрізняються від антигельних продуктів, які запобігають загусанню. Зрештою потрібно дати двигуну попрацювати трохи на холостому ходу, щоб він розчинив і спалив залишки загуслого палива.

Схожі статті