Марка класичних британських автомобілів Mini зараз проходить через період трансформації. Так найпопулярніші моделі стають повністю електричними.
Як пише видання Motor1, на ринок вийшла оновлена Mini Cooper – варіант John Cooper Works. Покупцям стають доступними електромобілі John Cooper Works Electric та John Cooper Works Aceman.
Перший є тридверним хетчбеком, а другий – це більш практичний п’ятидверний кросовер. Обидва варіанти побудовані на одній платформі і мають більшу потужність, а також додаткові зміни в устаткуванні.
Електричний дует оснащений лише переднім приводом, а під капотом має однакові двигуни потужністю 255 к. с. та крутним моментом 350 Нм. JCW додає додаткові 40 к. с. (30 кВт) та 20 Нм порівняно з Cooper Hardtop та Aceman у специфікації SE.
Mini заявляє про розгін від 0 до 100 км/год за 5,9 секунд для хетчбека і 6,4 секунд для субкомпактного кросовера. Перший скорочує цей показник на 0,8 секунди, а другий – на 0,7 секунди.
Mini додав новинкам функцію наддуву, яка тимчасово збільшує вихідну потужність на 27 к. с. (20 кВт). Це повинно стати в нагоді при обгоні або коли ви хочете максимально використати потенціал електродвигуна під час прискорення.
Електричні моделі JCW також отримують покращені гальма для чудової гальмівної потужності та стандартні шини з “високим зчепленням”.
На колесах у хетчбека 18-дюймові литі диски, а у кросовера – більші, 19-дюймові. В обох більше логотипів JCW і додаткових червоних акцентів, але в цілому вони виглядають майже так само, як і молодші версії з тією ж назвою. Крім звичайного логотипу JCW, тридверна модель отримує картатий прапор на задніх дверях, а Aceman — ні.
Усередині все як завжди, і у нових моделей JCW зберігається червоно-чорна тема салону. Проте освітлення на даху відрізняє їх від звичайних Cooper 3-Door та Aceman в обробці JCW. Як і у всіх інших Mini, сидіння новинок обтягнуті синтетичною шкірою. Передні сидіння мають різнокольорову трикотажну тканину та червону контрастну строчку швів.
Ні Cooper JCW, ні Aceman JCW поки що не з’являться у Сполучених Штатах. Обидва електромобілі виробляються виключно в Китаї, але це скоро зміниться.
З 2026 Mini буде збирати обидві машини вдома, в британському Оксфорді. Швидше за все, принаймні одна з них потрапить до Північної Америки, щойно виробництво розпочнеться у Великій Британії.